Regulamin naszego sklepu

  • 1

Postanowienia wstępne

  1. Sklep internetowy Czegopragniesz?, dostępny pod adresem internetowym czegopragniesz.com.pl prowadzony jest przez

Czego Pragniesz Mateusz Kłyza z siedzibą przy ul. Okrężna 31 86-010 Koronowo wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd

Rejonowy w Bydgoszczy Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS ………………,

NIP: 5542837501, REGON: 523089860

  1. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców

korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i

tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.

  • 2

Definicje

1.Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której

przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2.Sprzedawca – Czegopragniesz?, dostępny pod adresem internetowym czegopragniesz.com.pl prowadzony jest przez

Czego Pragniesz Mateusz Kłyza z siedzibą przy ul. Okrężna 31 86-010 Koronowo wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd

Rejonowy w Bydgoszczy Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS ………………,

NIP: 5542837501, REGON: 523089860

  1. Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  2. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą

prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu

działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

  1. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym

czegopragniesz.com.pl

  1. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego

systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej

obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków

porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

  1. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  2. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i

zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze

Sprzedawcą.

  1. Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz

informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

  1. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
  2. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie

Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie

warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

  1. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta

Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w

szczególności ilości produktów.

  1. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży

między Klientem a Sprzedawcą.

  1. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a

Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też

– stosowanie do cech Produktu – umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

  • 3

Kontakt ze Sklepem

  1. Adres Sprzedawcy: ul. Okrężna 31 86-010 Koronowo
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: hello@czegopragniesz.com.pl
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: 696732009
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy 91 2910 0006 0000 0000 0229 9581
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów

podanych w niniejszym paragrafie.

  1. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 8 – 16
  • 4

Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na

Produkty, niezbędne są:

  1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
  2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
  3. włączona obsługa plików cookies,,
  4. zainstalowany program FlashPlayer.
  • 5

Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności

za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą,

niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z

infrastrukturą techniczną Klienta.

  1. Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez

Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta

zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych

i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

  1. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek

VAT).

  1. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt

dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest

informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili

wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

  1. W przypadku Umowy obejmującej prenumeratę lub świadczenie usług na czas nieoznaczony

końcową (ostateczną) ceną jest łączna cena obejmująca wszystkie płatności za okres

rozliczeniowy.

  1. Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie

wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a

także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie

podana w Sklepie w opisie Produktu.

  • 6

Zakładanie Konta w Sklepie

  1. Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie

następujących danych mail, imię, nazwisko.

  1. Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
  2. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w

Formularzu rejestracji.

  1. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu

jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w

szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

  • 7

Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);
  2. wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka”

(lub równoznaczny);

  1. zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;
  2. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia

poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa

Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli

są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,

  1. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić

zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,

  1. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić

zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

  • 8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
  2. Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
  3. Płatności elektroniczne
  4. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują

się za stronach Sklepu.

  • 9

Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu

przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z

  • 7 Regulaminu.
  1. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz

jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego

przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej

wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej

Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego

przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania

przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem

a Sprzedawcą.

  1. W przypadku wyboru przez Klienta:
  2. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany

jest do dokonania płatności w terminie 5 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy

Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

  1. płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności

przy odbiorze przesyłki.

  1. płatności gotówką przy odbiorze osobistym przesyłki, Klient obowiązany jest dokonać płatności

przy odbiorze przesyłki w terminie 5 dni od dnia otrzymania informacji o gotowości przesyłki do

odbioru.

  1. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez

Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego

paragrafu), w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.

  1. A W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest

najdłuższy podany termin.

B W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, wysyłka nastąpi po skompletowaniu całego zamówienia.

  1. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
  2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub

kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

  1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy

Sprzedaży,

  1. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do

odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do

odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie

stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty

elektronicznej Klienta.

  1. W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, Klient ma

możliwość odebrania po skompletowaniu całego zamówienia.

  1. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący

sposób:

  1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub

kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

  1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia

zawarcia Umowy Sprzedaży.

  1. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.
  • 10

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek

przyczyny.

  1. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub

wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.

  1. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami

lub w częściach, termin wskazany w ust. 1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.

  1. W przypadku Umowy, która polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas

oznaczony (prenumerata), termin wskazany w ust. 1 biegnie od objęcia w posiadanie pierwszej z

rzeczy.

  1. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od

Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta

oświadczenia przed upływem tego terminu.

  1. Prawo odstąpienie od Umowy Sprzedaży nie jest brane pod uwagę w przypadku rękodzieła

oraz zamówień przygotowywanych na indywidualne zamówienie. Wyjątek o którym mowa

można znaleźć w art. 38 ustawy o prawach konsumenta. Z artykułu tego możemy się

dowiedzieć, kiedy nie przysługuje konsumentowi prawo do odstąpienia od umowy. W tym

przypadku zastosowanie będzie miał pkt 3 art. 38, który mówi, że nie można odstąpić od

umowy zawartej na odległość w przypadku umów, w których przedmiotem świadczenia jest

rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca

zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Więcej informacji:

https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-zwrot-towaru-na-zamowienie-czy-mozna-odstapic-odumowy-na-odleglos…

  • 11

Dane osobowe w Sklepie internetowym

  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu

internetowego jest Sprzedawca.

  1. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego

zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu

marketingowym.

  1. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
  2. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką

pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta

wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

  1. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności

elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta,

wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

  1. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie

danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości

zawarcia tejże umowy.

  • 12

Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to

jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te

zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie

Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie

obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o

świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie

danych osobowych.

  1. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia

roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR

dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

logo2

ul. Okrężna 31
86-010 Koronowo

nr konta 91 2910 0006 0000 0000 0229 9581

NIP: 5542837501

Contact Form Demo
logo2

ul. Okrężna 31
86-010 Koronowo

nr konta 91 2910 0006 0000 0000 0229 9581

NIP: 5542837501

Contact Form Demo